Skip to content

Cop al cor

10 Juny 2009

1244628302_0

Aquesta pot ser que sigui la part fosca d’alguns serveis 2.0 gratuïts.

Un ciutadà novaiorquès ha demandat a la web de contactes Match.com per “humiliació i decepció” al publicar perfils de possibles cites a les quals no es pot respondre sense una subscripció de pagament. Segons informa Reuter,  el denunciant vol que Match.com detingui “les seves pràctiques enganyoses” i ha exigit una compensació.

Els internautes poden crear un perfil en Match.com perquè uns altres ho vegin i busquin en la base de dades de possibles cites gratuïtament, però per a poder contactar a algú d’interès o per a respondre cal estar suscripto al servei de pagament. La demanda sosté que “malgrat la vulnerabilitat emocional inherent en el procés de cites, ple com està de por al rebuig i d’ansietat, Match defrauda la inversió de temps, treball, i emocions del consumidor” (al no dir-los que algú a qui estan contactant no té subscripció).

Qui te raó? L’usuari “ingenu” del servei gratuït o la empresa que ofereix serveis Premium amb la seva raó de ser de pagament? Aquesta demanda contra Match.com crec que pot considerar-se com un model de moltes altres demandes que veurem contra serveis 2.0.

Advertisements

Els comentaris estan tancats.

%d bloggers like this: